Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Den som söker han finner.

Av Marcus & Samuel - 28 november 2009 20:54

Jag vet inte om alla vet det, men jag (Samuel) är ganska nyinflyttad. Rättare sagt så flytta jag för fyra månader sen men det är först nu som jag har börjat få i ordning saker och ting. Och nu när jag kommit i ordning så upptäcker man ju hela tiden nya saker som behövs till hemmet. Här om dagen så insåg jag att jag inte har någon kaffebryggare, kaffe finns det gott om men ingenting att göra kaffe i. Hur går då en sparare till väga för att hitta det han söker? JO! Det ska jag berätta för er kära läsare, han börjar leta. Vart letar man då? Självklart så kan man ju höra med vänner eller släktingar om dom har någon gammal bryggare som kan skänkas bort. Har dom inte det så är nästa steg... Tro det eller ej, men det är sophus och containrar (inte affären!). Det kan låta äckligt men går man på sparlåga så gör man, och gud uppfann ju inte rengöringsmedel för inget.
Jag hitta i af det jag sökte och till ett förnämligt pris, nämligen HELT GRATIS!

     

 
 
Ingen bild

Biniam

29 november 2009 21:09

Ni beter er ju som ett knippe crackluder.
Jävla luffare!!!

 
Ingen bild

Mac´s mamsen

30 november 2009 09:45

Funkade den Samme? ;) Annars har du ju en granne som har bryggare. Eller kör en kopp vatten i micron. Blanda med snabbkaffe. Det går fint det med! :))

 
Ingen bild

Samme

3 december 2009 02:40

Den funkar fint. Hitta den inte i en containner på riktigt. Det är en bryggare som jag och min arbetskommpis köpte förut för att annvända på jobbet. Men den vart bara stående, så därför så tog jag hem den. :)

 
Jeppepeppe

Jeppepeppe

3 december 2009 12:18

Perfekt ju! :D ser fram emot att komma förbi på första i din lya någon dag! :)

http://jeppepeppe.wordpress.com

 
Ingen bild

Samme

4 december 2009 00:06

Om du vill så kan du komma på söndag. Jag snacka med johan och han kanske skulle komma förbi och byta lysknapparna och eluttagen.

 
Ingen bild

Jocke

6 december 2009 20:06

vilka små jävla tattare ni två är!

Skämmes tamefan. Jag avsäger broderskap med Marcus inom kort och vi kommer aldrig ligga igen Samme! Det ska gudarna veta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus & Samuel - 3 april 2011 02:36

  Antligen!   For alla er miljontals lasare dar ute. VI AR TILLBAKA!   Da vi har suttit fast i en grotta i snart tre manader sa har bloggen uteblivit som ni kanske kan forsta. Det har varit hart och kampigt, men vi har overlevt. Vi har antl...

Av Marcus & Samuel - 5 januari 2011 03:00

HEJJ!!   Var ett tag sen vi skrev vi vet, men det händer ju så mycket hela tiden och vi är ju inte kända som dom mest produktiva grabbarna i världen heller när det gäller att göra "måste" saker:)   Så var var vi sist när vi skrev? tror det va...

Av Marcus & Samuel - 30 oktober 2010 09:04

Tjo hipp! Nu har vi tagit våran packning och begett oss till Vietnam. Träffade en skön svensk snubbe (Victor) på bussresan till Saigon (Ho Shi Minh) som vi delade hotellrum med. När vi väl hade hängt av oss väskorna så gjorde vi det som svenskar gör ...

Av Marcus & Samuel - 19 oktober 2010 12:49

http://www.flickr.com/photos/53319748@N03/ Där har ni länken till våran flickr fotosida! En del bilder från angkor wat, blev dock lite fel när vi skulle ladda upp dom så blev många liknande bilder och en del skräp men håll till godo;) ...

Av Marcus & Samuel - 19 oktober 2010 10:04

TJIPP!   Nu befinner vi oss alltså i Phnom Phen och har idag rest i 2 veckor!!     Kambodja är riktigt nice faktiskt! trevliga människor, god mat och billig öl vad kan man mer begära? En bärs går väll loss på en 4 kr på en bar vid stranden:...

Presentation


Samme Mackan

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards