Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Vaccination och spara?

Av Marcus & Samuel - 20 november 2009 13:08

Var och vaccinera mig idag (svininfluensa sprutan är ju gratis så man passa ju på).

Och då tänker ni givetvis: Hur kunde han spara pengar då, när han stod och väntade utanför Gränby Centrum och alla affärer som lurar en till dumma köp? 

JO! Det ska jag berätta för er. Man ser till att stämma träff och köa med en smart kompis som tar med sig kaffe och sen så haffar man en jäkla massa pepparkakor som bjuds på vaccinationsmottagningen. Och vips så har man förmiddagsfikat klart, och det bästa med allt... HELT GRATIS!


 /Samme 

 
 
Ingen bild

Mac

20 november 2009 20:09

En liten tår rinner ner för min kind, min lille slösare har gått och blivit en stor sparare, rörd till tusen!

 
Ingen bild

Sam

20 november 2009 20:32

Det blir ju så när man har så bra förebilder att se upp till som man nu tittar ner på eftersom jag bor ovanför elr eehh, ja du förstår :)

 
Jeppepeppe

Jeppepeppe

20 november 2009 22:39

ni är ju för söta! :D jag svina ner mig idag också. så nu är man snart safe! samme/mackan vad gör ni på söndag? :)

http://jeppepeppe.wordpress.com

 
Ingen bild

Sam

21 november 2009 05:27

Jag ska hyra släp och köra hem en soffa ifrån IKEA som mor ska köpa, men det är mitt på dagen. Är tillbaka senast kl 14:00.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus & Samuel - 3 april 2011 02:36

  Antligen!   For alla er miljontals lasare dar ute. VI AR TILLBAKA!   Da vi har suttit fast i en grotta i snart tre manader sa har bloggen uteblivit som ni kanske kan forsta. Det har varit hart och kampigt, men vi har overlevt. Vi har antl...

Av Marcus & Samuel - 5 januari 2011 03:00

HEJJ!!   Var ett tag sen vi skrev vi vet, men det händer ju så mycket hela tiden och vi är ju inte kända som dom mest produktiva grabbarna i världen heller när det gäller att göra "måste" saker:)   Så var var vi sist när vi skrev? tror det va...

Av Marcus & Samuel - 30 oktober 2010 09:04

Tjo hipp! Nu har vi tagit våran packning och begett oss till Vietnam. Träffade en skön svensk snubbe (Victor) på bussresan till Saigon (Ho Shi Minh) som vi delade hotellrum med. När vi väl hade hängt av oss väskorna så gjorde vi det som svenskar gör ...

Av Marcus & Samuel - 19 oktober 2010 12:49

http://www.flickr.com/photos/53319748@N03/ Där har ni länken till våran flickr fotosida! En del bilder från angkor wat, blev dock lite fel när vi skulle ladda upp dom så blev många liknande bilder och en del skräp men håll till godo;) ...

Av Marcus & Samuel - 19 oktober 2010 10:04

TJIPP!   Nu befinner vi oss alltså i Phnom Phen och har idag rest i 2 veckor!!     Kambodja är riktigt nice faktiskt! trevliga människor, god mat och billig öl vad kan man mer begära? En bärs går väll loss på en 4 kr på en bar vid stranden:...

Presentation


Samme Mackan

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards